Tuesday 29 September 2015

Kita Nampak Hebat Sebab ALLAH Tutup Aib Kita

 Kebelakangan ni terlalu banyak pujian yang saya dapat. 

Pujian yang boleh menyebabkan saya rasa diri saya hebat.

Tapi saya tahu, yang sebenarnya ALLAH sedang menguji saya.

Saya sentiasa sedar bahawa saya kelihatan hebat di mata manusia kerana ALLAH tutup semua aib saya. ALLAH perlihatkan yang baik-baik sahaja. Sedangkan siapa saya sebenarnya? Cuma saya & suami yang mengetahuinya.

Terima kasih ALLAH sebab menutup aib hambamu ini.

Sesungguhnya saya bukanlah sehebat yang disangka. Saya hanya manusia biasa.

Seorang isteri yang mencari redha suami.

Seorang ibu yang cuba memberikan yang terbaik untuk anak-anak.

Sama seperti wanita-wanita di luar sana. Saya hanya insan biasa.

0 comments:

Post a Comment

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...